fbpx

Nie stresująca telewizja.

Masz dość stresujących wiadomości, wszechogarniających stresujących treści, które otaczają Cię wszędzie i rujnują twoje endorfiny, miażdżą spokój?

Twój klient też.

Mam na myśli programy odtwarzane w monitorach zainstalowanych na siłowniach.

Idea zakazu emitowania wiadomości w klubach fitness może wydawać się kontrowersyjna, ale nie polega ona na wyłączaniu telewizorów, proponuje natomiast przejście do treści poprawiających nastrój, pokazujących piękne obrazy, uspokajające nasz umysł.

Zagorzali fani wiadomości mogą nie być zbyt zadowoleni z tej zmiany, ale wprowadzenie takich standardów w celu zminimalizowania stresu jest bardzo dobrym pomysłem.

Life Time Athletic z Minnesoty, oficjalnie zakazała puszczania wiadomości z kablówek w telewizorach we wszystkich 128 lokalizacjach swoich siłowniach w całym kraju. Firma podjęła taką decyzję po wielu informacjach zwrotnych otrzymanych od klientów. Taka decyzja była związana również, z podjętego zobowiązania, aby zapewnić swoim klientom przestrzeń wolną od negatywnych lub obciążonych politycznie treści.

Life Time nie jest pierwszą siecią siłowni, która to zrobiła.

W 2017 r. Blink Fitness (sieć siłowni w Nowym Jorku) zdecydowała, że w każdy poniedziałek zabroni korzystania z telewizji kablowej w swoich klubach, starając się utrzymać atmosferę na siłowni bez stresu. Ich inicjatywa, zatytułowana „Wycisz się podczas pracy „(Tune Out While Work Work) miała pomóc członkom klubu, zminimalizować stres i skoncentrować się na sobie oraz zrobić najlepszy z możliwych treningów na siłowni. W poniedziałki zatem na monitorach pojawiają się piękne krajobrazy, ciekawostki świata fauny i flory.

Nie musimy opierać się na badaniach psychologów, aby wiedzieć, że sytuacja polityczna w kraju jest znaczącym źródłem stresu.

Przyglądajmy się uważnie rynkom zachodnim , wyciągajmy wnioski z analiz społeczeństw wysoko rozwiniętych, którym niewątpliwie się stajemy.

Zaryzykowałbym przypuszczenie, że jeśli ktoś obejrzy obrazy piękne, pozytywne, niesamowite, to wpłyną ona na jego dobre samopoczucie i ogólną odczucie przyjemności, nie mówiąc o wyzwolonych emocjach , marzeniach, wyobrażeniach.

Powstało już nawet opracowanie, na temat związku między treścią zawartą w telewizji w fitness klubach a przyjemnością z ćwiczeń, opublikowane w Journal of Sports Science and Medicine.

Czy powinieneś pozbyć się TV w swoich klubach ?

Odtwarzanie telewizji w trakcie ćwiczeń ogólnie jest dobrą rzeczą. Amerykanie badają każde zjawisko więc i na ten temat firma Rider przeprowadziła badania.

 Ćwiczący, którzy oglądali telewizję, zgłaszali znacznie większą przyjemność, niezależnie od tego, czy był to program, który wybrali, czy program neutralny, od tych, którzy ćwiczyli bez oglądania telewizji . Badani oglądający TV mówili, że dużo bardziej cieszył ich trening, niezależnie od tego, czy dostroili się do swojej ulubionej komedii czy tylko oglądali zmieniające kolory żaby czy krajobrazy w Natural Video.

Główne wnioski z badania : Jeśli telewizor jest włączony, Twój klient będzie szczęśliwszy spędzając czas na bieżni. Najlepszym rozwiązaniem zatem będzie  zaprogramowanie kontentu w TV na siłowni, na odtwarzanie treści niestresującej, lekkiej i zwiększającej energię .

Jak to zrobić ?

Przejść na telewizję sygnowaną dla fitness klubów , której dostarczaniem zajmuje się PowerMedia.fitness . W ramach miesięcznego abonametu, proponuje kontent zawierający filmy , obrazy, treści relaksujące i miłe dla każdego oglądającego. Umieszcza w nim obrazy pięknej przyrody, ciekawych miejsc, miłych sytuacji. Każdy oglądający oderwie się od chaosu otaczającego świata, poczuje energię obrazu.

Klient doceni atmosferę, którą go otoczysz. U ciebie będzie czuł się dobrze, będzie chciał znów do Ciebie przyjść i zostanie z Tobą na długi czas. Masz wpływ na uruchomienie w mózgu Twojego klienta ośrodka przyjemność, motywacji i dobrego samopoczucia.

Zadbaj, aby, twój biznes był przyjaznym miejscem spotkań, przestrzenią, w której każdy rozładuje stres nie tylko poprzez wysiłek fizyczny.

Należy dostrzec źródło stresu, uświadomić sobie jego konsekwencje i podjąć decyzje, aby go wyeliminować.

Spodobał Ci się ten wpis?

Share on facebook
Udostępnij na Facebook
Share on twitter
Udostępnij na Twitter
Share on linkedin
Udostępnij na Linkdin
Share on pinterest
Udostępnij na Pinterest

Zostaw komentarz